Mine klienter spørger mig ofte til råds ang. deres træning. De vil gerne vide, hvilke øvelser der er gode og hvordan man skal gøre dem. Der findes rigtig mange gode øvelser derude, men en øvelse som jeg særlig godt kan lide er at KRAVLE.

Det at kravle gør, at vi vender tilbage til den første type styrke som vi tilegnede os som små. Det var denne styrke og koordination (krydsbevægelserne), som lagde fundamentet for vores videre udvikling. Med andre ord forberedte det at kravle os på at komme op på vores to fødder, hvor vi derefter lærte at gå og senere at løbe.

I videoen nedenfor kan du se et par grundlæggende kravlevariationer.

Hvis der er noget jeg altid anbefaler, så er det at være skarp på ens grundlæggende færdigheder og i mine øjne hører det at kravle til dem. SÅ DU KAN FAKTISK KUN KRAVLE FOR LIDT! 🙂

Hvornår har du sidst været nede på alle fire? Er det at kravle en fast del af din daglige træning?

Den Ultimative Guide til Smertefri Nakke

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få øvelserne med det samme, så du kan gå i gang allerede i dag.

Tak for din tilmelding! Du skal først bekræfte din tilmelding for at få øvelserne. Tjek din SPAM hvis du ikke kan finde vores email.

Pin It on Pinterest